O nas

Sylwia Paradowska

Manager w MDDP Outsourcing

Jestem managerem HR & Payroll w warszawskim biurze MDDP Outsourcing. Obszar kadr i płac jest mi bliski od początku mojej pracy zawodowej. Z pierwszymi zagadnieniami spotkałam się podczas nauki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Z outsourcingiem kadrowo-płacowym jestem związana od prawie dziesięciu lat. Outsourcing jest dla mnie idealną formą pracy. Każdy etap rozwoju zawodowego, jaki przeszłam w tej branży, dał mi otwartość na nowe zadania, mocną elastyczność we współpracy z Klientami i współpracownikami oraz umiejętność poszukiwania rozwiązań. Dla mnie outsourcing to dynamika, skuteczność i ciągły rozwój.

W swojej pracy nadzoruję pracę kilkunastoosobowego zespołu specjalistów. Grupa Klientów, z którą wspólnie pracujemy, jest bardzo szeroka – od małych jednoosobowych podmiotów do dużych spółek rynkowych. Stawiam na automatyzację procesów, dążę do tego, aby jak najwięcej zadań mogło być wykonywanych za pomocą skutecznych narzędzi systemowych. W dobie dynamicznie zmieniających się przepisów automatyzacja jest kluczowa – dzięki odpowiednim parametryzacjom gwarantujemy naszym Klientom usługę zgodną z harmonogramem i wysoką jakość jej realizacji.

Dbam o dobre relacje z Klientem, jestem otwarta na potrzeby, staram się dopasować dodatkową ofertę, aby wypełniała indywidualną specyfikę każdej spółki. Dynamiczne zmiany przepisów są trudne dla naszych Klientów, dlatego chcę być dla nich ekspertem.

Jednak najważniejszą podstawą pracy jest mój Zespół. To grupa fantastycznych, ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych osób. Są doskonali! Moim celem jest, aby każdy w zespole czuł się ważny, potrzebny, zauważony. Aby mógł rozwijać się w interesującej go tematyce. Lubimy się, wspieramy się, uczymy się. Budujemy wzajemny szacunek wobec siebie oraz wobec Klienta.