Usługi

Obsługa spraw pracowniczych

Wraz z rozwojem każdej firmy wprowadzane są nowe standardy, procedury i obowiązki administracyjne, których wypełnianie rodzi frustrację pracowników. Są rozczarowani czasem trwania i sposobem, w jaki muszą wykonywać swoje zadania i zdobywać informacje dla nich ważne. Poszczególne elementy potrzebnych danych znajdują się zwykle w różnej postaci w wielu systemach i w różnych miejscach organizacji – w dziale kadr, w administracji, u przełożonego. Często już samo przeglądanie historii i sprawdzanie statusu spraw jest żmudne i wymaga kontaktu telefonicznego, mailowego lub nawet osobistego.

A chodzi przecież o to, żeby umożliwiać pracownikom wykonywanie pracy w możliwie najprostszy sposób, aby mogli korzystać ze swojej samodzielności i żeby było to dla nich również przyjemne niemalże tak, jak cieszyliby się zakupami w sklepie internetowym.

System dokumentacji pracowniczej

System FlexiHRM to rozwiązanie, które umożliwia pracownikowi załatwienie swoich spraw w jednym miejscu. Skany dokumentów, elektroniczne formularze, procesy akceptacji oparte o workflow i wiadomości dostarczane są do prosto pracowników. Funkcjonalności systemu dostępne poprzez przeglądarkę internetową w każdej chwili i z dowolnej lokalizacji.

System FlexiHRM oferujemy Państwu zarówno w ramach korzystania z usług kadrowo-płacowych warszawskiego i katowickiego oddziału MDDP Outsourcing, jak również w sytuacji, gdy posiadają Państwo własne zespoły do obsługi pracowników. Nasz system udostępniamy zarówno jako usługę w chmurze, jak i w postaci instalacji indywidualnej na Państwa serwerze.

Wśród głównych funkcjonalności narzędzia FlexiHRM są m.in.,

  • E-teczka,
  • obsługa spraw pracowniczych (benefit, szkolenia, inne indywidualne) z historią i statusem,
  • elektroniczne wnioski urlopowe,
  • archiwum wzorów (szablonów) dokumentów firmowych,
  • korzystanie w modelu SAAS,
  • dostępność za pomocą wyszukiwarki internetowej,
  • dostęp do spraw pracowniczych w trybie 24/7,
  • uwierzytelnianie dwuskładnikowe, stanowiące dodatkową zaporę w dostępie do danych.

Oprogramowanie FlexiHRM wykorzystuje elektroniczne formularze zastępując ich papierowe wersje. Dzięki programowi obieg korespondencji i dokumentów jest znacznie szybszy, znane są ich historia, status i osoba w danej chwili odpowiadająca za dokument. System ułatwia również ujednolicenie zasad obiegu dokumentów w całej organizacji, a także umożliwia kontrolę statusu spraw w jednym miejscu.

W przypadku zainteresowania systemem do obsługi spraw pracowniczych, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami w katowickim oraz w warszawskim biurze MDDP Outsourcing.

Napisz do nas lub zadzwoń

Odkryj wszystkie usługi

Outsourcing księgowy i kadrowo-płacowy to nie jedyne nasze usługi. Eksperci MDDP Outsourcing są do Państwa dyspozycji. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty, cennika oraz wszelkich kwestii związanych z naszą działalnością.

Skontaktuj się z nami i poznaj ofertę stworzoną dla Twojej firmy.

 

Zadzwoń

Biuro Rachunkowe w Warszawie
tel. (+48) 22 351 13 45
Biuro Rachunkowe w Katowicach
tel. (+48) 32 797 83 50

Wyślij formularz